O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

niedziela, 24 stycznia 2016

kuchnia z salonem


To główne pomieszczenie - kuchnia połączona z salonem.



Zaznaczam, że to mieszkanie jest zwyczajnie zamieszkane więc dodatki, kwiaty itp. to w większości dzieło właścicielki. 






Stoliki "palety" to taki troszkę żart. 
Bez palety we wnętrzu nie było projektu. Szał opanował wszystkich. Ja swoją paletową knajpę miałam już za sobą i byłam zaspokojona, dlatego mogłam się troszkę z tego ponabijać.

Nasza wersja jest "na elegancko" - ze stali nierdzewnej i pięknie szczotkowanego dębu. 
Zestaw składa się z dużej palety i małych paletek, które można sobie przestawiać i w zależności od potrzeb zbudować wyższy, niższy stolik, jak kto chce.
  

Widoczna blacha to główny element dekoracyjny.
Blachy się otwierają, żeby można było umyć znajdującą się za nią szybę. 
Szybę zobaczycie w łazience.


A teraz hop do łazienki:)


 Dalsza część projektu:

wstęp  /  wc   /  sypialnia  /  łazienka 



6 komentarzy:

  1. Brak słów, wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wy Panie miłe jesteście. Wiecie można sobie projektować, ale jak nie masz odpowiedniego klienta to guzik z tego wyjdzie więc jak zawsze bardzo dziękuję za pochwały i bardzo dziękuję klientom za możliwość realizacji pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wnętrze. Taki styl bardzo mi się zawsze podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To Wnętrze wygląda na prawdę niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. 20 year old Health Coach I Tessa Wyre, hailing from Oromocto enjoys watching movies like "Tale of Two Cities, A" and Water sports. Took a trip to Three Parallel Rivers of Yunnan Protected Areas and drives a Jetta. znajdz te informacje tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.