O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

wtorek, 4 marca 2014

dom biały / dom czarny

Najpierw drobny wstęp. 
Wnętrze, które Wam za chwilkę pokażę  powstało już 3 lata temu, tylko jakoś nie składało się ze zrobieniem zdjęć. Dopiero kilka dni temu udało nam się w końcu spotkać. Właścicielka, ja, aparat i dom:)
To była szybka akcja więc chcę tutaj bardzo podziękować dwóm firmom, które mi sprawnie pomogły. 


sklep Opa & Company / kwiaciarnia City Flowers

Opa (bez zbędnych ceregieli) zaopatrzyła mnie w dwie torby dodatków.
City Flowers oprócz dodatków dostarczyło mi wszystkie rośliny.
W późniejszym osobnym wpisie zaznaczę co od kogo.
_________________________________________________________________________________

Teraz dom. 
Jest zdecydowanie inny niż ostatnio pokazywane projekty. Porządny:) Żadnych tam śmieci czy czegoś podobnego. Dużo bieli;) Dla niektórych będzie aż za dużo. I mnóstwo błyszczących powierzchni - koszmar sprzątaczki:) 

Mój ulubiony element to ogromne, obrotowe lustro obłożone mosiądzem (klik - przynajmniej wiem kiedy je robiłam:) Resztę sami zobaczcie. Bo trochę zdjęć zrobiłam;)

Możecie też zajrzeć na moją stronę internetową bo tam jeszcze nie zmieniłam obrazków i są wizualizacje tego mieszkania. Może ktoś jest ciekawy jak się to ma później do rzeczywistości.

W kolejny wpisie już tylko zdjęcia. 
Pozdrawiam +li+
















  

Jak komuś mało zdjęć to zapraszam jeszcze tutaj.






23 komentarze:

  1. zaniemówiłam .... pięknie! :) a stoły, Twojego projektu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. zdolniacha :) Li, a co jest na ścianie tej w odcieniu brązu? tapeta czy farba?

      Usuń
    2. Tapeta. Teraz nie pamiętam nazwy.

      Usuń
  3. Cudny. Nie do mieszkania np. z dziećmi, ale koncept cudny.M.D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie jest to najpraktyczniejsze wnętrze na świecie:)

      Usuń
  4. Jak zwykle u Ciebie, światowy poziom! Rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze Magdo przesadzasz ale dziękuję.

      Usuń
  5. Witam, dom bardzo ciekawy - lustro, stół, podświetlona wieczorem gałąź też pewnie ciekawie wygląda. Mam pytanie z czego zrobione sa białe schody - chodzi mi o materiał, z góry dziękuję za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na schodach jest biała żywica.

      Usuń
    2. Witam, schody i podłogi super. Czy mógłbym prosić o jakiś namiar na wykonawcę bo efekt jest rewelacyjny, a do tego potrzeba dobrego fachowca...

      Usuń
  6. Świetnie zaprojektowane, na światowym poziomie. REWELACJA.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe. Ten kot rusza ogonem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wnętrze. Lustro cudowne- różowy mosiądz paradoksalnie ociepla wnętrze... Mega inspirujące! Zawędrowałam też na Twoją stronkę- naprawdę rewelacyjne projekty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże Boże Boże jak pięknie!
    nie mam chyba po raz pierwszy dobrego słowa jak określić styl i to chyba największy komplement, że się wymknęło etykietom.
    czy można zapytać co to za białe zasłony ? wyglądają obłędnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Zasłony to bawełna (chyba) z Ikei. Właścicielka jest po szkole krawieckiej więc sama sobie uszyła:) - taka zdolna:)

      Usuń
  10. Od dawna jestem wielka fanka Twoich prac. Chapeau bas!
    m.


    OdpowiedzUsuń
  11. z czego zrobione te białe schody?, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.