O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

piątek, 20 marca 2015

SentiMenti

Pamiętacie jak jęczałam sobie, że za nudno na tych naszych blogach, że tylko ta Skandynawia i to uładzona?

Wtedy chciałam Wam pokazać Skandynawię, którą ja lubię - taką pełną gębą, bez spiętego tyłka czyli tą prawdziwą tylko, że w Polsce:)

Chciałam pokazać mieszkanie gdzie panuje luz, a właścicielka ma gdzieś panujące mody. 
Gdzie wśród kolorowych, skandynawski, wyszukanych tkanin znajdziecie dekoracje pochodzące ze Śląska oraz te ze śmietników pięknie odratowane.

To jest to co lubię!

Ta Pani ma nie lada talent!
Z niebywałą lekkością i łatwością szafuje kolorami i wzorami, a wszytko ustawia się w klimatyczną i spójną całość.

Większość z Was ją dobrze zna, ale może ktoś jeszcze tam nie trafił więc polecam blog





Zdjęcia kradzione od właścicielki mieszkania i bloga.


Ogromnie mnie ciekawi jaki SentiMenti uprawia zawód bo ciężko uwierzyć, że z plastyką nie ma nic wspólnego.

Trochę się spóźniłam z tą publikacją - Magda z Ilobahii mnie uprzedziła. 
Odsyłam wiec do rozmowy z Joanną (SentiMenti) w magazynie Ilobahie.






7 komentarzy:

  1. Oj tak, mieszkanie Joasi jest moim nr 1. Uwielbiam jej styl, poczucie luzu i poczucie humoru, z którym urządza wnętrza. Jest mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. boćku jak mi miło :)
    Li, tyle dobrych słów... dziękuję :)
    a zawód prozaiczny - ekonomiczny :)
    żałuję, że nie mam wiedzy o sztuce, bardzo mi tego brakuje;
    pozdrówka załączam i uśmiecham się szeroko i radośnie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekonomistka? Niezle:)))
      Dzieki ze dzielisz sie z nami swoim domem.
      Zycze wielu nowych zdobyczy i tak trzymaj. Pozdrawiam serdecznie.

      Przepraszam za brak polskich znakow ale cos mi sie komputer zbuntowal:(

      Usuń
  3. Uwielbiam tez SentiMenti :) tyle w niej koloru i radości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też trafiłam dawno temu (wirtualnie) do tego mieszkania i przepadłam :)
    Podoba mi się porównanie mieszkania i jego urządzania do ogrodu :D Z takim podejściem ta zabawa w dekorowanie nigdy się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam Asię osobiście i jest równie kolorową osobistością co Jej mieszkanie :}}

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.