O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

wtorek, 26 sierpnia 2014

selekconer:)


Tygodniowo przemyka mi przed oczami tysiące produktów. Sof, kranów, poduszek, baterii, pralek, dywanów, guzików, uchwytów, obrazów, plakatów, lamp, płytek, kamieni, desek...

Teraz na tapecie były płyta gazowa i piekarnik do mieszkania pod wynajem czyli ma się rozumieć tani zestaw.
Mój wymóg biały.
Moje skojarzenie Ikea lub Amica (to drugie chyba błędne, ale to moje osobiste skojarzenie:)

Płyta - sprawa prosta jest i tu i tu. Biorę Amicę bo jak mogę to z Ikeii rezygnuję ponieważ występuje w zbyt wielu projektach, a w budżecie się mieści.

No wiec zostaje piekarnik. Przydałby się z tej samej firmy. Przeszukuję wiec stronę Amici (dawno tego nie robiłam) i znajduję najpiękniejszy piekarnik jaki dotąd spotkałam!
Nawet sama mogłaby  taki mieć;)

Oczywiście nie kwalifikuje się do mojego projektu - nie spełnia wymogu taniości, ale tak mi się spodobał, że musiałam Wam pokazać.
To ZEN z drewnianymi rączkami. Piękny prawda?:) I to nie jest post sponsorowany. Naprawdę ta drewniana rączka mnie ujęła:)

Zdjęcia kradzione z



A do projektu szukam dalej. Oby się nie skończyło na Laganie bo taniość bije z niego zbyt mocno, a ja lubię oszukiwać widzów:)) Chyba wygra Whirlpool:))



3 komentarze:

  1. Przepiękny jest.
    Że też nie rozważyłam wcześniej białego piekarnika!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.