O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

wtorek, 10 grudnia 2013

Wasara



Zaczynam z grubej rury.
- 50%


Japońska firma produkująca designerskie naczynia jednorazowe, 
które swoim wyglądem niejednego wprowadziły w błąd. 
To nie porcelana tylko mieszanka bambusa i trzciny cukrowej.

Pięknie zaprojektowane. 
Prosta, delikatna linia wynika z funkcji - idealnie leżą w dłoni.

 Gościły na wielu wysokiej klasy imprezach na całym świecie.

Niestety Polska nie jest rynkiem dla takiego towaru dlatego musimy się wycofać ze sprzedaży.
 Szkoda, bo właśnie wyszła seria z Muminkami (zobaczcie tu), a ja, jak chyba większość ludzi w moim wieku, muminkowym maniakiem jestem;)

No, ale trudno.
Przygotowałam z pozostałego mi towaru 3 zestawy.
Mam nadzieję, że jakiś świr się skusi, bo to towar dla prawdziwych maniaków...
i te opakowania ..:)


338 zł > 169 zł


zestaw "okrągły"
672 zł > 336 zł



zestaw "kwadratowy"
554 zł > 277 zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.