O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

wtorek, 11 czerwca 2013

Elephant ceramics

Gdybym nie była architektem wnętrz to chętnie zostałabym ceramikiem.
Moje doświadczenia w tym temacie zawężają się wyłącznie do oglądania.
Na razie nie chcę się z tematem bezpośrednio konfrontować bo po co się rozczarowywać:)
To trudna sztuka, wyczarować proste, ale piękne formy.

Nigdy w życiu nic nie ulepiłam.
No może z wyjątkiem kilku misek i talerzy jakieś ...ścia lat temu na zupę z piasku lub kwiatków:)

Ale podziwiać lubię.

Zdjęcia poniższych naczyń pewnie już gdzieś Wam mignęły. 
To prace Michele Michael z 
Ja zakochałam się w nich już po zobaczeniu pierwszej fotki.
Ujmujące kolory, ale najbardziej przyciągała faktura. 
Płótno. 
Banalna?
To zależy w czyje ręce wzięta.

Zdjęcia pochodzą ze sklepu artystki i z pinteresta.
A ta strona popchnęła mnie, żeby o Słoniku wspomnieć.






 Pozdrawiam
+li+

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.