O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

poniedziałek, 19 marca 2012

ZŁOTO...

... prześladuje mnie!

Przygotowuję  projekt i chciałam sprawdzić czy mogę zastosować TĄ lub TĘ lampę (nigdy nie wiem jakiej formy się używa:), ze złotem nie mającej nic wspólnego.
Potrzebowałam cenę.
Tak trafiłam do sklepu Svenskt Tenn.
A tam!
Złoto wylewa się z każdej możliwej strony:)))
Oczywiście lampy, której szukałam nie mogę wykorzystać.  Cena:((( ale sklep bardzo mi się spodobał.









Wszystkie zdjęcia ze strony sklepu.


4 komentarze:

  1. nie lubię złota, ale przyznam, że Tu w połączeniu z kolorową tkaniną wygląda znakomicie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Tak mniej poważnie to złoto wtedy wygląda.
      Ja też nie przepadam za złotem, ale lubię go dodawać w detalu jako żart.

      Usuń
  2. rewelacja jakie kolory. tz ten kinkiet tylko mi sie nie podoba, no ale znajac Twoj talent powstanie z tego wszystkiego cudo:) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. na tkaninie złoto wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.