O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

poniedziałek, 19 grudnia 2011

CANVAS

Już nie będę narzekać, chociaż bardzo mi się chce:)
Lepiej odeślę Was w spokojne miejsce.
Lubię takie naczynia. Proste, delikatne i w stonowanych kolorach. Do tego drewno - moje ukochane.
Zdjęcia ze sklepu  Canvas






Przy okazji zajrzycie sobie do koleżanki m.  

Ja nie kupuję bo przed świętami nigdy nie mam funduszy:(, ale po tej świątecznej zapaści myślę, że sprawię sobie u niej malutki prezent 
Jakby co to będzie to ta makowa miseczka:) 


5 komentarzy:

  1. Taka prostota drewna i ceramiki zawsze działa na mnie kojąco... Myślę sobie wtedy: i PO CO te wymyślne formy, skomplikowane wzory, jeśli można miec coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda Raincloud.
    Niestety z doświadczenia wiem, że te najprostsze piękne formy wymagają najwięcej pracy. Liczy się detal, proporcja, trafiony kolor, dobry materiał.
    Niektórzy tego nie potrzebują, a ja tak i jak widać ty też.
    Dużo łatwiej zrobić zrobić coś skomplikowanego - można ukryć wszystkie błędy:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miseczka będzie na Ciebie czekać! dziękuje za odzwiedziny:) Niestety kolekcja zimowa miseczek ze wzgędów techniczych musi poczekać aż do lutego :( Ale już zapraszam:) Ten post sprawił mi wiele radości. Jeszcze raz dziękuję. Dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. miseczki cudne, kosze też....ehhhh

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.