O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

sobota, 14 maja 2011

MAX 3 DNI

W takim miejscu wystarczyłoby mi trzy dni.
Dłużej chyba nie dałabym rady. Spodobał mi się ten pokój na pierwszym zdjęciu (nabałaganić i uciekać:)))
Niestety obejrzałam też inne zdjęcia. Ta ilość, na razie pustych, leżaków jest nieco przerażająca. Intymność i spokój wykluczony, ale może poza sezonem...

Foto VILLA BELONIA


PS
Bardzo przepraszam tych których komentarze do poprzednich wpisów nie są opublikowane.
Mam je tylko mailach na stronie się nie pokazały.
Przeczytałam. Dziękuję.

3 komentarze:

  1. Przepiękna ta seria z motylami ! Kubeczki, talerzyki i oczywiście zasłonka. Chyba sobie coś z tego sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To oczywiście był komentarz do Twojego poprzedniego wpisu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzizas, ale pięknie. chce wakacje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.