O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

środa, 13 kwietnia 2011

WIOSNA:(

Ostatnio się ociągam z wpisami, ale nie mam czasu na przygotowanie postów, a co najgorsze na oglądnie innych :((
Trochę mi tego brakuje.

Buduje się wszystko dookoła, oj buduje. Trzeba pilnować, malować, przymierzać, denerwować, stresować. Ufff ....  ta wiosna.
No, ale w końcu może będzie coś do pokazania w związku z tematem dawno już zasygnalizowanym o dobrych rzemieślnikach. Trzeba im przyznać, że dobrze się spisują.

Nie mam nawet czasu, żeby iść kupić sobie kwiatki, albo coś posadzić.
Tak więc musi mi patrzenie na cudze fotki wystarczyć.

I przy tej okazji takie zwierze znalazłam.
Może ktoś sobie takiego trawiastego barana na święta zmajstruje :P))))))


Autorami są ludzie zajmujący się tworzeniem dekoracji z różnokolorowej trawy.
Grassland - zdjęcia z ich strony.



4 komentarze:

  1. długo czekaliśmy, ale wejście z barankami masz mocne ;) a może na mydelniczki się nadadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej jestem słaba w rękodziele...ale takiego barana widziałabym u siebie w domu na stole wielkanocnym:) Fajnie, że wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.