O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

niedziela, 3 października 2010

NIE PAMIĘTAM

Nie pamiętam gdzie ja to znalazłam. Przeczucie mam, że na stronie z potrzeby piękna, bo zwykle tam znajduję ciekawe rzeczy:) i miśki-króliki to te same, które babielato ma w sklepie.

Ostatnio bardzo dużo urządzam pokoi dla dzieci. Myślę, że taka stylistyka jest idealna. Można doładować nieograniczoną ilość kolorów. Ja oczywiści uwielbiam takie stonowane i smutne. I zaznaczam, że uwielbiam je od dziecka. Nie każdy brzdąc lubi ostre i wyraziste barwy. Może warto uwrażliwiać małego człowieczka od podstaw?Hmm? Mamą nie jestem więc nie wiem jak to jest, ale myślę, że dzieci lgną do tego z czym się wychowują.

Jeżeli jeszcze nie widzieliście tej firmy, koniecznie obejrzyjcie całą stronę OLIVER FURNITURE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.