O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

piątek, 28 stycznia 2011

NATURALNIE

Len to piękna szlachetna tkanina:) Prawda?
Poniżej litewski len przetworzony przez japoński FOG LINEN.


Wszystkie zdjęcia ze strony producenta

Klimat tego sklepu wydawał mi się trochę znajomy. Wyjaśniło się jak kliknęłam na przedstawicieli. Jednym z nich jest TERRAIN. Już kiedyś zachwyciły mnie lampy i dynie z tego sklepu. A dzisiaj zaskoczyła mnie tam wiosna. Uwielbiam ten sklep!! Aż chciałoby się być ogrodnikiem!!




Wszystkie zdjęcia ze strony sklepu



9 komentarzy:

  1. Uwielbiam len, zawsze wygląda fantastycznie. A konewka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda.
    Bardzo lubię wszystko co lniane.

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak chciałoby się być ogrodnikiem :)
    Aranżacje fantastyczne, przeglądnęłyśmy katalogi.
    Szkoda, że tak mało takich sklepów.
    A len zawsze wygląda dobrze, to za mało powiedziane.
    pozdrawiamy i dziękujemy za te posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię len w takiej formie. Jest siermiężny i jednocześnie szlachetny tak jak to określiłaś. Jedyna jego wada to, że się strasznie gniecie a ja nienawidzę prasowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rainclud, słodziutka:)

    Yba, i ja też
    Aga, Kaja, właśnie szkoda. Mam nadzieję że mi się uda założyć ale to dalkie plany:)

    Bea, o ja też nie znoszę prasowania. Praktycznie tego nie robię :P No tylko te lniane rzeczy mnie zmuszają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze zapomniałam aga i kaja!!
    Kolejna porcja waszych przepisów już wydrukowana i produkty zakupione:))
    Wiśnie już się mrożą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudeńka :) ależ tu ładnie! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję OBT
    Uwielbiam takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  9. Pościel lniana bardzo wygodna. Kupiłam 2 komplety i jestem zadowolona. Tu można obejrzeć i kupić: https://www.poduszka.com.pl/posciel-lniana-c-48_50.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.