O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

niedziela, 2 stycznia 2011

KURORT BY SIĘ PRZYDAŁ

Zrobiłam sobie przerwę międszyświąteczną!
Pierwszy raz w życiu!
Hmmm.... to znaczy od kiedy prowadzę firmę czyli od jakiś 8 lat.
Chciałam nadrobić, wyluzować, a tu proszę wyluzowałam się na maksa. Podłe przeziębienie wepchnęło mnie do łóżka, a na koniec jeszcze kręgosłup odmówił posłuszeństwa.
Teraz ledwo się ruszam, nochal czerwony no i trzeba wracać do roboty. Dobrze, że chociaż udało się porządek zrobić.

No więc jak już tak odpoczęłam "solidnie" przez ten tydzień to do kurortu lub jakiegoś miłego, śnieżnego miejsca bym pojechała.
W starym Elle Decoratin znalazłam taki domek. Może go pamiętacie.
Przyjemniasty:)   Luksowy:)
Projektant: Alberto del Biondi



Ten powyżej był opublikowany w Elle, ale ten poniżej widzę pierwszy raz. Też niczego sobie.

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.