O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

środa, 12 stycznia 2011

LUSHLEE



Sylvia Marius - zobaczcie ma rewelacyjną stronę, a zdjęcia są stąd


Takie wesołe kolory proponuję na dzisiaj. To z okazji pięknej pogody i odnalezienie bloga LUSHLEE.
Odnalezienia. Dobre sobie:) Pewnie ktoś mnie tam przekierował. Kto? Kiedy? Tego oczywiście nie pamiętam.
Nieważne. Jest. Piszę o nim z tego powodu, że autorka przedstawia rzeczy, o który ja pisałam, chciałam napisać, mam w plikach itd:) Porcelana to ta, którą chciałabym sprowadzać więc też zalega w mojej korespondencji i folderach.
Wszystko u niej mi się podoba. Polecam odwiedzić.

....................................................................................................

Od dawna chcę zaprowadzić porządek. Spisać te piękne blogi bo obserwowanie wprowadza mi taki zamęt, że nie wiem co się dzieje:) Chyba jakiś drobny renmoncik by sie tu przydał, ale czasu brak.




1 komentarz:

  1. świetne są te tablice z literami wkomponowane w białe schody. Trochę mało koloru w tym przykładzie, ale za to jak wesoło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.