O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

środa, 8 października 2014

gniazdka...


... włączniki, łączniki, przełączniki, pstryczki elektryczki czy jak je tam zwą...
- "dwie dziurki gdzie mieszka prąd" - cytat z odjechanej klientki,
- "gdzie mieszka wiosna" cytat z szurniętej koleżanki ze studiów:)) - są moją zmorą.

Lubię proste.
Tylko, że te proste są drogie, a jak wiecie ja niekoniecznie lubię drogo w miejscach gdzie to zbyteczne.

Wędrowanie po budowach, inwentaryzacje itp. prowokują zapoznawanie się z nowym osprzętem. Wchodzimy proszę ja Was na budowę, a tam piękne tzn. zwykłe, białe, proste, kanciaste, ostre przełączniki i gniazdka. No to co robimy? Antoni rozbraja, sprawdza wytłoczoną nazwę, internecik i ustrzelone!

Klientów, u których to odkryliśmy pozdrawiam serdecznie:))

Jednak nie te białe zawróciły mi w głowie (chociaż będę je stosować wszędzie bo cena NORMALNA! i kształty NORMALNE!), ale przygotowuję też projekt gdzie właścicielka domu ma świra na punkcie lat 60.
No czy te drewniane nie byłyby idealne?

zdjęcia pochodziły ze strony producenta


ale jak widzę już ich tam nie ma:))
jest tylko wersja z białym klawiszem - fujj




Wiem, że temat nudny, ale dla mnie ważny:)
Potrafię tyle przełączników w projekt wpie...ć, że klienci chcą mnie zabić jak widzą ceny osprzętu.
Teraz będzie może trochę łatwiej:))

+li+





3 komentarze:

  1. Białe przełączniki niby nic fajnego a tak na prawdę w większości domów są one montowane, oczywiście nic do tego nie mam bo sam takowe posiadam i w sumie nie zwracam do tego uwagi może dlatego, że po prostu nie jestem projektantem wnętrz tylko szarym Kowalskim. Szczerze to współczuje Ci, nie raz musi Cię wszystko razić po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam świra na tym punkcie :) moje ostatnie odktycie to projekt polskich designerek BEZA PROJEKT połączenie korianu i bursztynu w stylu retro 60' - pasowały by temu inwestorowi, który lubi styl mid-century:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam!
      Też niezłe.
      W ogóle projekty tych tych dziewczyn są bardzo ciekawe. Wcześniej widziałam tylko "mleko i miód", ale nie zapamiętałam projektantów tylko przedmiot. Teraz już zapamiętam. Dzięki Ola. Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.