O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

piątek, 15 października 2010

PAOLA NAVONE

Wspominałam dawno temu, że meble Paoli Navone jeszcze się pokażą.
Mam taki zwyczaj zaglądać na stronę Gervasoni, dla której ona projektuje i oglądać, i oglądać, i oglądać... mogę tak w nieskończoność. 

Nie mogę znaleźć sofy z woreczkami tylko taki fragment mi został. Woreczki służyły za poduszki. Piękne i słodkie były te sofy.


I te jej delikatne meble....
Nie miałam okazji siedzieć na tym krześle, a bardzo ciekawa jestem czy jest wygodne.

4 komentarze:

  1. To ostatnie krzesło świetne. Może i nie jest zbyt wygodne (chociaż kto wie), ale dla tej lekkości warte posiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spisywałabym go na straty:) Siedziałam na takich krzesłach, które aż odpychały swoim nieludzkim wyglądem, a jednak były bardzo wygodne.
    To mogłoby stać u mnie pod ścianą byleby móc na nie czasem spoglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie. Krzesła wygodne, miałem przyjemność siedzieć na nich. Warte uwagi: konstrukcja opleciona naturalnym rattanem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Grzegorzu.
    Z wygodą nie mogło być inaczej:)
    Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.