O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

piątek, 29 października 2010

NAMIASTKA URLOPU

Marzy mi się w ten weekend niewychodzenie z łóżka, książka, herbatka z rumem. Wszystko przeplatane filmami, których nie zdążyłam obejrzeć lub które były za smutne, żeby jeszcze na co dzień się przygnębiać ... i ogień w kominku... i coś słodkiego.
W zamian za to mam obiecane ognisko na mrozie, a już na pewno jak spadnie śnieg - taki zwyczaj:)
No więc jeszcze muszę sobie to tego wyobrazić jakiś ciepły sweter, szal, skarpety itp:))



powyżej efekt przeszukania VTWONEN
poniżej ROWAN



i jeszcze ciepłe krzesełko:)




4 komentarze:

  1. Świetny pomysł na weekend:) A ognisko na pewno się uda, bo taki piękny weekend, mam nadzieję, że również u Ciebie w okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, ognisko udane. Głupotą z mojej strony byłoby przy takiej pogodzie leżeć w łóżku:) To mroźne ognisko mnie jeszcze czeka.

    OdpowiedzUsuń
  3. venus-meble-eu20 grudnia 2012 09:05

    :)) łóżka !! kuszące ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 59 year-old Software Engineer I Cami Marquis, hailing from Fort Saskatchewan enjoys watching movies like "Charlie, the Lonesome Cougar" and Water sports. Took a trip to Mausoleum of Khoja Ahmed Yasawi and drives a C70. przejdz do strony

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.