O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

piątek, 12 września 2014

u nas


Co u nas ?
Projekt pokoju dziecięcego dobiega końca.
W przyszłym tygodniu oczekujemy ostatnich przesyłek.

Andrzej rozbroił szklane lampy z Castoramy i połączył ze sznurami w oplocie. Od razu inaczej to wygląda.

Kolory przeważające to oczywiście różowe, których w dziecięcych pokojach nie znoszę, ale cóż poradzić:)  Na szczęście przemyciłam trochę czerni i szarości:)







Sznury przygotowuje dla nas firma Cord Design
Porcelanowe gałki do mebli, w wielkości nieprzeciętnej są od nas ze sklepu.
Zostały nam tylko miętowe gwiazdki, ale jakby ktoś chciał kupić inne to proszę pisać.

słońca!
+li+

20 komentarzy:

  1. Ten odcień różowości akurat lubię, ale nie w nadmiarze;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię, ale plus różowe zabawki to dla mnie za dużo:)

      Usuń
  2. Sufit w grochy rewelacja :) A jeszcze lepsza lampa na RÓŻOWYM! sznurze na tle tego moodboardu.
    Jak zwykle - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyszło z tym kablem! czy ta lampa jest w stałej ofercie castoramy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie tak, ale jak chcieliśmy kupić 4 sztuki to musieliśmy czekać:)

      Usuń
    2. są jakieś inne zdjęcia jak się prezentuje ta lampa w pokoju?

      Usuń
    3. np w kolejnym wpisie:)
      http://projekt-i.blogspot.com/2014/10/pokoj-dla-dziewczynki.html

      Usuń
    4. byłam dziś i nie widziałam w "c"tej lampy :(
      czy znacie nr,nazwę? b. mi się podoba

      Usuń
    5. Ooo:). U nas była tak schowana i zakurzona, że ciężko było ją wyszukać. Muszę odkopać faktury i tam coś powinno być, ale dzisiaj już chyba nie dam rady.
      Jutro podrzucę.

      Usuń
    6. byłabym bardzo wdzięczna. Pani w sklepie kazała podać nr ze strony internetowej ale ja tam nie mogę znaleźć jej znaleźć.

      Usuń
    7. a i jeszcze może w Warszawie jej nie ma, ale jak będę miała dane to może coś się uda

      Usuń
    8. Odkopałam ten numer 819221 ale faktycznie wygląda jakby jej nie było w castoramie. Wbijając numer rozpuszczalnika z tej samej faktury pokazuje mi go. Lampy niestety nie. Nazwy producenta za nic nie mogę sobie przypomnieć jakaś nieznana dla mnie była.
      Jak będę w Castoramie to może zobaczę tą lampę albo producenta po pudełkach sobie przypomnę.

      Usuń
    9. dziękuję! wyślę męża do castoramy, może coś się dowie

      Usuń
    10. udało się! była tylko w jednym sklepie
      właśnie już wisi w salonie :)
      jeszcze raz dziękuję :*

      Usuń
    11. Och to dobrze. U nas patrzyłam, ale też już jej nie było. Cieszę się że mogłam pomóc. Pozdrawiam

      Usuń
    12. A jeszcze jedno. Czy mogłabyś podać nazwę firmy jeżeli nie wyrzuciłaś jeszcze pudelka. Proszę:)

      Usuń
  4. 39 year old Account Coordinator Jamal McFall, hailing from Leduc enjoys watching movies like Planet Terror and Gunsmithing. Took a trip to Ironbridge Gorge and drives a Diablo. ma dobry punkt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.