O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

środa, 19 czerwca 2013

"Zdobycze"

Oto troje twórców, których zapamiętałam z Targów Designu.
Ściągnęli mnie do siebie różnymi rzeczami.

Magdalena Dymańska
Prostymi, delikatnymi grafikami i swoją bardzo skromną osobą.
Porwałam wizytóweczkę i siedząc już przy komputerze poznałam jeszcze jej japoński blog - Japanese design oraz psa Ambera.


Grafika do kupienia np tu.

Jeje 
Nie wiem czym mnie ściągnęło bo za biżuterią nie przepadam, ale coś miało w sobie to stoisko.
Przeszukując internet znowu trafiłam na ciekawe miejsca.
Arbuz na palmie - blog rysunkowy
Sonia Jewak - blog fotograficzny.

Broszka Jeje do kupienia np tu lub tu

Ostatnie stoisko to
Kalva
To ściągnęło mnie tłumem ludzi kłębiącym się wokół niego:)
Oferują słodką porcelanę na dobry początek dnia.

Zdjęcie ze sklepu
 Podobają Wam się?


2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.