O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

czwartek, 17 stycznia 2013

____________KONTYNUUJĄC_____________


Firma Cloud7 (ta z poprzedniego posta) napisała do mnie z podziękowaniami za publikację.
Okazuje się, że te psie legowiska produkowane są w naszym pięknym kraju!:))

 ___________________________________________________________________

Więc jest tak jak napisałam w komentarzu pod Hamsą. 
(w wypadku tego wnętrza często spotykałam się z opinią, że  jest niepolskie lub raz widziałam, że niekrakowskie. Z tego drugiego bardzo się cieszę:)

Hmmm.... niepolskie powiadasz. Odbieram to jako komplement oczywiście, ale wolałabym, żeby tak nie było.

Nasi świetni rzemieślnicy (jeszcze żyjący), nasze drewno, nasze lny, nasza pracowitość i pomysłowość. Wszystko wskazuje na to, że nasze otoczenie powinno być piękne i naturalne, a polskie to powinien być komplement. Strasznie żałuję, że tak właśnie nie jest. Mamy taaaaką bazę, a nie potrafimy z niej korzystać. Smutne to.

I okazuje się, że bardzo prawdziwe.
____________________________________________________________________

A chciałam zupełnie o czymś innym. 
Zobaczcie na to zdjęcie. 
Mimo, że kocham zimę, chciałabym tam teraz być.
Za brudna jest u nas zima w tym roku.
 
Zdjęcie:
To ta sama osoba, która robiła zdjęcia psiaków i ich właścicieli dla Cloud7

 Pozdrawiam z miasta, w którym nie da się oddychać:(





4 komentarze:

  1. No i gdzie u nas nabyć drogą kupna takie fajowe posłanie?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nich w sklepie internetowym. U nas - nie wiem.

      Usuń
  2. Zaskoczyłaś mnie zupełnie. Pisałam o nich kiedyś i do głowy by mi nie przyszło...Wysyłają mi zaproszenia na targi, życzenia świąteczne a to jakoś ukryli:)

    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.