O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

poniedziałek, 21 marca 2011

PRZEROMANTYCZNIE:))

Przepraszam za nieobecność - tym razem zwyczajne choróbsko:)

Wiosna mnie chyba łaskocze, bo jakieś takie skrajnie romantyczne nastroje mnie biorą:))
Ta stylizacja jest daleka od moich codziennych potrzeb, ale teraz, tak przedwiosennie, chętnie przez kilka dni zregenerowałabym się w takich klimacikach.
Tak, żeby kobiecości nabrać :P

Mówiłam, że lubię skrajności i żałuję, że można mieć tylko jeden dom:(
Tak, mówiłam.:(




Fotografie ze strony stylistki Evy Lindh
Autor: Martin Cederblad

3 komentarze:

  1. Widać, że klimat jest po jakiejś frywolnej imprezce, kobieta wytworna, seksowna i wyzywająca, która tu mieszka wie czego chce i pozorny romantyzm i "słodycz" miesza się tu z klimatem dekadencji, elegancji i wyzywającej odwagi. Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  2. no męska łazienka to nie jest:), nie wiem po co 2 umywalki...

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie Magdo mi też:)

    Się Kasia czepiasz szczegółów. Jedna umywalka jest do namaczania płatków, a druga do mycia :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.