O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

poniedziałek, 7 marca 2016

coś niebywałego !!


 nasze mosiężne plusy 
w sesji zdjęciowej 
holenderskiego 


Elle Decoration!!









zdjęcia: James Stokes 
stylizacja: Evelien Reich & Lisa van der Klok

• • •

Jakiś czas temu zdarzyło się tak, że zaproszono nas (nasze plusy:) do udziału w imprezie: 

Elle Decoration Live & Etsy

Widziałyśmy, że wystawiono tam nasze produkty (film),
ale nie wiedziałyśmy, że wezmą one też udział w takiej ładnej sesji
i znajdą się w styczniowym wydaniu holenderskiego
Elle Decoration!!

Dziękujemy wszystkim!!








Ach!!:))
 pozdrawiam Was ja i moja połechtana próżność, 
która nieco z okazji powyższego urosła:))


17 komentarzy:

  1. Brawa dla Holendrów- mają dobry gust! Znają się na rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie! Mądrzy Holendrzy się poznali na Tobie :-)
    A sesja przepiękna, bajkowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję dziewczyny, ja tez się bardzo cieszę, bo w Polsce jakoś nie możemy się przebić z taftylowymi rzeczami :( wszystko raczej eksportujemy, nawet lny :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, panteon gwiazd... :) Piękna sesja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nabijaj się, nie nabijaj:)) My się cieszymy jak myszki.

      Usuń
    2. Ja też się cieszę ! Bo JEST z czego. Z pełną powagą to było. No!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a tak przy okazji to chyba u Ciebie przeczytałam wpis na temat postarzania luster. Prawda? Wykorzystuję to teraz w najnowszym projekcie więc dzięki i za to:)))

      Usuń
    2. o, a pokażesz jak wyszło? :)

      Usuń
    3. Tak, za jakieś kilka miesięcy:)) bo dopiero starujemy.

      Usuń
  6. I udało się zaplusować- piękna sesja, piękny projekt. Wszystko pasuje;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.