O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

piątek, 30 maja 2014

przed weekendem

Szybka przedweekendowa notka. 

Przed chwilką przeczytałam wpis u Marii. Wspomina o firmie Projektowe Love
Kiedy byłam na targach w Krakowie. Obejrzałam sobie te meble. Forma bardzo mi się spodobała. Trochę drażniły mnie niezbyt ładne "bebechy" i  toaletka, która urywa palce:)  
Założyłam, bardzo błędnie, że przy tak drogich meblach to trochę nie wypada. O cenę nie spytałam. 
Dopiero dzisiaj weszłam na stronę i zobaczyłam CENYTo jest to! 599 zł za biurko! Teraz wiem, że pojedyncze komponenty (np. siłownik) nie mogą być droższe od biurka:)


Ja ze swojej strony przepraszam za ignorancję:) i to, że o
nie wspomniałam.


A Wy jeżeli macie w planie zakup małego biureczka zastanówcie się czy nie zajrzeć do polskiej firmy. Pewnie trzeba będzie troszkę poczekać bo domyślam się, że nie mają tysięcy sztuk gotowych w magazynie, ale chyba warto.


Zdjęcia kradzione stąd

Dobrego weekendu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.