O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

sobota, 8 maja 2010

ANTROPOMORFO

W ramach rutynowego przeszukiwania asortymentu Casamani, szukając Meduzy dla mojej klientki, trafiłam na stronę jej projektantów. Firma nazywa się GamFratesi, a to co przykuło moją uwagę to fotel Antropomorfo. Uwielbiam takie zachwiane proporcje.

ANTROPOMORFO GamFratesi

A tutaj domowe biuro w skorupie. Ewidentnie zarysowany jest charakterystyczny styl projektantów.

REWRITE GamFratesi

REWRITE GamFratesi

3 komentarze:

  1. KOSMOS, ale podoba mi sie to:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, można się odciąć od świata w takiej skorupce

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    Czy ja mogę prosić o kontakt? lidianna@tlen.pl
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.