O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

środa, 28 września 2016

len i zielone



A moim czasem nieustająco rządzi 
LEN i WNĘTRZA











czyli
PRACA


Wierzcie albo nie mam napisane kilka gotowych postów. W tym jest też wpis przedstawiający
mieszkanie, które zrealizowaliśmy już uuuuuu...... miesięcy temu i chciałam się pochwalić oraz przedstawić firmy, które mocno nam wtedy pomogły.
W między czasie powstał też bardzo nietypowy bar, którego zdjęć jeszcze nie zrobiłam, a włożyliśmy w niego kawał serca i pracy.
I jakoś nie mogę się zabrać do publikacji tego wszystkiego, a nie mówiąc już o mniejszych wpisach - takie mi się to wydaje nikomu niepotrzebne.

Mam wielką nadzieję, że jesień to trochę zmieni.
Trzymajcie kciuki:)






17 komentarzy:

  1. Potrzebne, potrzebne, zmobilizuj sie i wrzucaj posty :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak niepotrzebne????? No wiesz, żeby ludzi tak olewać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie olewam, nie olewam tylko wszystko wydaje mi się takie miałkie:)
    Mam nadzieję że zstąpi na mnie jakaś słoneczna moc:)
    Pozdrawiam Was dziewczyny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. no dawaj, dawaj! publikuj!
    a te foteczki dzisiejsze są takie mrrrrr :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba przez tę pogodę… Ale tak naprawdę zawsze warto wrzucić nowy post (zwłaszcza jeśli jest już prawie gotowy), choćby dla tych kilku osób, które potrzebują inspiracji. Blogi zrobiły dużo dobrego na polskiej scenie urządzania wnętrz i że tak powiem – niosą kaganek oświaty : ) Wreszcie zaczynamy doceniać dobry design, naturalne materiały i oryginalne rozwiązania, co w dużej mierze jest zasługą blogerów. Dlatego apeluję o kolejne posty i zdjęcia. Mam nadzieję, że wkrótce się pojawią, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że zdjęcia naprawdę świetne, zresztą tak samo jak zestawienie kolorystyczne. Wspaniała kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwio, bardzo potrzebna Twoja wrażliwość, proszę, nie przestawaj publikować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne te szaliki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Li! Proszę, proszę o nowy wpis z twoich projektów i dużą dawkę inspiracji, którą zawsze one są. Odświeżam twojego bloga co kilka dni i wciąż pusto. Uważam Cię za jedną z niewielu nowych myśli w polskim projektowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och postaram się. Dziękuję za miłe słowa i popchnięcie do działania. Może się zmobilizuję ale jest coraz trudniej bo ciągle dochodzą nowe obowiązki. Miło wiedzieć jednak że ktoś czeka. Dzięki Magdo

      Usuń
  10. Sylwio! Odświeżanie twojego bloga nadal nie wywołuje oczekiwanych efektów, nowych wpisów ewidentny brak. Ja wiem, że klienci znajdują cię sami (i takich otwartych i konkretnych klientów ci życzę w nowym roku, byle by to nie była klęska urodzaju) ale mi brakuje ogromnie nowych przestrzeni twoich prac w ktorę mogłabym ulecieć po obejrzeniu po raz setny kolejnych skandynawskich loftów w nowo wybudowanych apartamentowcach... Wrzuć choć zdjęcia, bez komentarza nawet, bardzo cię proszę. Stęskniona strasznie - Magda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykle artystyczne zdjęcia..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele jest takich blogów, ale ten jest oryginalny i pełno tu ciekawych informacji. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, wyrażają wiele emocji i dużo piękna :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ręczniki z lnu bardzo przytulne i zdrowe. Lubię naturalny len.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.